مدير کل جديد حفاظت محیط زيست اصفهان معرف شد


احمدرضا لاهیجان زاده از سوی علی سلاجقه به عنوان مدیرکل جدید حفاظت از محیط زیست استان اصفهان معرفی شد.

🔹احمدرضا لاهیجان زاده از سوی علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان معرفی شد، او تا پیش از این مسئول پیگیری و اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط‌زیست بود.

🔹گفتنی است ایرج حشمتی، مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان اصفهان نیز پس از سه سال که در این سمت حضور داشت، به عنوان معاون محیط زیست انسانی سازمان
حفاظت محیط زیست منصوب شد.


✍️ پیام واصله 👇

جناب آقای دکتر سلاجقه
معاون محترم رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور

::::::::::::::::::

با سلام
آنچه در بالا مشاهده می‌کنید لکه‌های ننگی است که بر دامان عده‌ای از مدیران شهرستان نطنز و استان اصفهان از قدیم تاکنون نشسته!

بر دامان هر مدیر مسئولی که در رابطه با صیانت از منطقه حفاظت شده‌ی کرکس کوتاهی و هر ناظر بی‌وجدانی که در انعکاس مصیبتهای تحمیل شده به این منطقه سکوت نموده!

جناب آقای دکتر چرا باید در میهن عزیزمان مدیران ارشد کشور بعد از حوادثی نظیر متروپل‌ها ، فولاد مبارکه‌ها ، زلزله‌ها و یا سیل‌های ویرانگر پاچه‌های همت خود را بالا زده و در میان گل و لای بی‌مسئولیتی و خشم و کینه‌های انباشت شده در اذهان هزاران نفر از مصیبت دیدگان به میان آنها آیند؟

آیا نمی‌شود با مسئولیت پذیری و تدبیر بموقع مدیران مسئول از وقوع بسیاری از حوادث مصیبت‌بار و غم‌انگیز پیشگیری نمود؟

لطفاً چشم باز کنید و ببینید که چه بر سر محیط‌زیست شهرستان نطنز و منطقه حفاظت شده‌ی کرکس که تحت حمایت و حفاظت زیرمجموعه و سازمان شما قرار دارد آمده!!!

تخریبهای گسترده معادنِ مزاحم در این شهرستان حکایت از
سکوت ، تبانی ، رشوه‌خواری و فساد در بسیاری از دستگاههای مجری و ناظرِ شهرستان و استان دارد که برای فهم آن لزوماً به چشم بصیرت نیازی نیست، کافیست کمی وجدان بیدار را همراه نگاههای‌مان کنیم.

لطفاً قبل از فروپاشی متروپل‌های جدید و وقوع فجایع در شهرستان نطنز کاری کنید ، که “علاج واقعه قبل از وقوع” باید نمود گرچه بسیاری از وقایع، واقع شده. والسلام

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *