کنسرت ویل اسمیت و شاهرخ خان/همخوانی ستارگان هالیوود و بالیوود برای کرونایی های هند


بزرگترین نام های بالیوودی از جمله شاهرخ خان ، امیرخان، کارینا کاپور خان ، اِی آر رحمان و ویرات کوهلی با ستاره های بین المللی مانند میک جَگِر ، ویل اسمیت و برایان آدامز با مشارکت فیس بوک کنسرت خانه به خانه را برای جمع آوری کمک به بیماران کرونایی هند به صورت آن لاین برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از تایمز آو ایندیا، امروز کنسرتی با حضور میک جَگِر، ویل اسمیت، شاهرخ خان، برادران جوناس، اِی آر رحمان، ویرات کوهلی، برایان آدامز و چند ستاره دیگر هالیوود و بالیوود برای کمک به بیماران کووید ۱۹ در هند برگزار می‌شود. این کنسرت به صورت آنلاین امروز یکشنبه سوم ماه می(۱۴ اردیبهشت) از طریق فیسبوک پخش می‌شود.

بنابر اعلام سازماندهندگان، این کنسرت همخوانی برای دستیابی به سه هدف اصلی، سرگرمی کسانی که در خانه های خود محبوس هستند، ادای احترام به کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا کار می کنند و جمع آوری وجوه برای افرادی که کار و خانه ندارند و در این شرایط نمی دانند وعده غذایی بعدی شان از کجا تامین خواهد شد، برگزار می شود.

این کنسرت چهار ساعته امروز یکشنبه، ۳ ماه می، ساعت ۷.۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی هند به صورت زنده در سراسر جهان در فیس بوک پخش می شود و همخوانی و پیام های شخصی هنرپیشگان بالیوودی همچون شاهرخ خان، امیر خان، آکشی کومار، آنیل کاپور، سیف علی خان را به نمایش می گذارد. آیشواریا رای باچان، کارینا کاپورخان، پریانکا چوپرا جوناس، مَدوری دیکسی، آنوشکا شارما، رانویر سینگ، هریتیک روشن، آلیا بهات، کاترینا کایف، ویدیا بالان، فرهان اختر، پارینیتی چوپرا، وارون داوان، آرژون کاپور، تایگر شروف و رانا داگوباتی نیز به صورت زنده و آن لاین در این رویداد همخوانی می کنند.

هنرپیشه های بالیوودی فوق در این جمع خوانی با برخی از برجسته ترین استعدادهای موسیقی هندوستان از جمله گلزار، اِی آر رحمان، شانکار-احسان-لوی، استاد امجد علیخان، استاد ذاکر حسین، آنوشکا شانکار، رقا و ویشال بهاردواج، شریا غوشال، سونو نیگام، سوندیهی چاوهان، بادشاه، دیلجیت دوسانژ و هارشدیپ کائور ملحق می شوند.

در این رویداد ستارگان ورزشی هند ازجمله  ویرات کوهلی، روهیت شارما و سانیا میرزا حضور دارند.

این مگا کنسرت همچنین برخی از هنرمندان شناخته شده و مورد احترام در سطح جهان مانند میک جَگِر، ویل اسمیت، برایان آدامز، جک بلک، برادران جوناس و سوفی ترنر را در خود دارد.

تمام درآمد حاصل از این کنسرت برای حمایت از تلاش های امدادی در محل، به صندوق «COVID Response Fund»(صندوق مبارزه با بیماری کووید ۱۹) هندوستان، اختصاص می یابد.

کرن جوهر و  زویا اختر کارگردان گالی بوی بانیان این کنسرت هستند.

با وجود درگذشت دو بازیگر مطرح هند «عرفان خان» و «ریشی کومار» کنسرت برگزار خواهد شد. حتی کرینا کاپور خان که از نزدیکان ریشی کاپور است این خبر را در صفحه اینستاگرام گذاشت.

 در اعلامیه ای که بانیان کنسرت پس از مرگ دوستاره هندی منتشر کردند، ضمن ادای احترام به ریشی کاپور و عرفان خان تاکید کردند که می‌خواهند سهم خود را در این شرایط بحران پاندمی کرونا ادا کرده و  کنسرت همخوانی را برگزار کنند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *