آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز از 20 اردیبهشت


ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز تهران از 20 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا 31 اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، زمان و شرایط ثبت‌نام داوطلبان برای تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز اعلام شد.

دبیرستان ماندگار البرز واقع در منطقه 6 تهران به منظور شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد پسر در پایه دهم، از طریق آزمون ورودی برای سال تحصیلی 1400-1399  ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

شرایط عمومی ثبت‌نام برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم به شرح شامل تابعیت جمهوری اسلامی ایران،  اشتغال به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 99-98 و حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم است.

زمان ثبت‌نام از 20 اردیبهشت امسال آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ادامه دارد؛ هزینه شرکت در آزمون ورودی مبلغ 300 هزار ریال است که داوطلبان فقط از طریق درگاه الکترونیکی در سامانه به نشانی www.tehranedu.ir واریز و رمز ورود به سامانه ثبت‌نام اینترنتی را دریافت نمایند.

فایل اسکن شده تصویر داوطلب در ابعاد 4*3 با پس زمینه سفید و فرمت jpg که حداکثر 300 KB حجم داشته باشد، آماده و هنگام ثبت‌نام مورد استفاده قرار گیرد. مسؤولیت هرگونه ایراد ناشی از ثبت‌نام اطلاعات نادرست در انجام مراحل ثبت‌نام اینترنتی متوجه شخص داوطلب است؛ لازم است متقاضیان هنگام ثبت‌نام شماره تلفن همراه معتبر خود را به منظور اطلاع رسانی از طریق پیامک در سامانه ثبت کنند.

متقاضیان ثبت‌نام در پایه دهم باید رشته مورد درخواست خود را هنگام ثبت‌نام انتخاب کنند و در صورت پذیرش در آزمون صرفاً در همان رشته پذیرفته شده، ثبت ‌نام و ادامه تحصیل دهند و  مجاز به تغییر رشته نخواهند بود.

تاریخ برگزاری آزمون و یا شرایط جذب دانش‌آموزان داوطلب متعاقبا اعلام خواهد شد. با توجه به شرایط ویژه و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انتظار می‌رود شماره همراه دقیق و پاسخگویی اولیا اعلام شود و تمامی مسؤولیت‌های حاصل از این امر با ذینعفان خواهد بود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *