افتتاحیه ها در هفته دولت


آیین افتتاح بلوار ورودی روستای متین آباد به مناسبت هفته دولت
🔰صبح امروز ،سه شنبه هشتم شهریورماه با حضور فرماندار،معاون ،بخشدار امامزاده، فرمانده انتظامی شهرستان،حجه الاسلام آل داود و سایر مسولین بر سر مزار شهید گمنام در متین اباد و قرائت فاتحه و تجدیدبیعت با مقام شامخ شهدا ،آیین افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت هفته دولت رقم خورد.
🔰در پروژه بلوار ورودی روستای متین آباد که توسط دهیاری روستا و با نظارت بنیاد مسکن و همکاری بخشداری امامزاده و شورای روستا با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان انجام شد ،یازده هزار مترمربع زیرسازی و ۲۸۰۰ متر جدولگذاری انجام گردید.


افتتاح اقامتگاه بوم گردی ده آباد در هفته دولت
🔰دومین پروژه ای که به مناسبت هفته دولت در بخش امامزاده با حضور فرماندار،معاون،بخشدار امامزاده و فرمانده انتظامی شهرستان و سایر مسولین مورد افتتاح قرار گرفت اقامتگاه بوم گردی شیرعلی در روستای ده آباد میباشد.
طبق اظهارات اقای شیرعلی این اقامتگاه بالغ بر ۱۲۰ سال دارای قدمت تاریخی میباشد.


افتتاح روشنایی روستای طامه در هفته دولت
🔰سومین پروژه ی امروز که به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار،معاون،بخشداران و ریاست شورای شهر و سایر مسولین مورد افتتاح قرار گرفت پروژه روشنایی روستای طامه میباشد .
فاز اول این پروژه از ابتدای امسال حدود ۶۰۰ متر ،با اعتباری حدود ۱۸۰میلیون و تنها با کمک مالی اهالی و خیرین و به همت دهیاری روستا انجام گرفت و فاز دوم نیز بابراورد اعتبار 130میلیون و حدود ۴۰۰ متر در آستانه انجام شدن قرار دارد .
فرماندار ضمن تقدیر از بخشدار مرکزی،دهیار و شورای روستای طامه اظهار داشت وفاق و همدلی و همگامی اهالی روستا و همکاری و همراهی ایشان با شورا و دهیاری زبانزد بوده و این پروژه که مصداق خودیاری اهالی میباشد قطعا میتواند الگوی سایر روستاها و شهرهای کشور به منظور تحقق اهداف و آبادانی روستا و رفاه اهالی قرار گیرد.


❇️افتتاح خانه ورزشی روستایی نیه در هفته دولت
🔰چهارمین پروژه ی امروز که به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار،معاون،بخشدار مرکزی و ریاست شورای شهر نطنز و سایر مسولین مورد افتتاح قرار گرفت خانه ورزشی روستایی نیه بود


🧿افتتاح سرای سنتی حوضخانه در هفته دولت
🔰اخرین پروژه ی امروز هشتم شهریورماه که به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار،معاون،امام جمعه شهر نطنز ،بخشدار مرکزی،ریاست شورای شهر نطنز،شهردار نطنز و سایر مسولین مورد افتتاح قرار گرفت سرای سنتی حوضخانه میباشد .
محمد ظریفی با بیان اینکه خانه های سنتی به عنوان نماد مهمی در معماری اصیل ایرانی میباشند از زحمات عباس شاطررجبی مالک حوضخانه در جهت احیا فرهنگ و آداب و رسوم مردم این سرزمین و فراهم کردن فضای دلنشین جهت استفاده عموم مردم تقدیر و تشکر نمود .

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *