تیم والیبال جوانان ایران قهرمان جهان شد


تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی برابر تیم مدعی و صاحب عنوان ایتالیا عنوان قهرمانی جهان را در شرایطی به دست آورد که تا آستانه شکست پیش رفت اما به بازی برگشت و جام را بالای سر برد.

دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه بین دو تیم والیبال جوانان و ایتالیا در بحرین برگزار شد که با برتری ۳ بر ۲ ایران همراه شد تا ملی پوشان جوان کشورمان بدون شکست قهرمان جهان شوند.

ست اول ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران

در ست اول بازیکنان مؤمنی مقدم شروع خوبی داشتند و توانستند با عملکرد قابل قبولی که داشتند ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران به پایان برسانند.

ست دوم ۲۵ بر ۲۳ به سود ایتالیا

در ست دوم بازیکنان ایران شروع خوبی نداشتند و نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند. شاگردان مؤمنی مقدم در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را واگذار کردند. در این ست بازیکنان ایران سرویس‌های متوالی را خراب کردند و همین موضوع باعث شد تا ایتالیا تیم برتر میدان باشد.

ست سوم ۲۵ بر ۲۳ به سود ایتالیا

در ست سوم هم شاگردان مؤمنی مقدم اشتباهات ست دوم را تکرار کردند و در سرویس بسیار ضعیف عمل کردند، در این ست باز هم ایتالیایی‌هت تیم برتر میدان بودند و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ بازی را به پایان رساندند.

ست چهارم ۲۵ بر ۱۶ به سود ایران
در ست چهارم در حالی که بازیکنان ایران دو ست را واگذار کرده بودند و روحیه خوبی نداشتند، اما عزمشان را جذب کرده بودند تا این ست را یروز میدان شوند. سرویس خوب بازیکنان باعث شد این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ در یک بازی یک طرفه به سود خود تمام کنند.

ست پنجم ۱۵ بر ۹ به سود ایران

ملی پوشان جوان کشورمان که به بازی برگشته بودند در ست پنجم هم نمایش فوق العاده ای داشتند و توانستند تیم مدعی ایتالیا را با اختلاف شکست دهند و بدون باخت قهرمان این دوره از مسابقات شوند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *